有關婚紗寫真服務請點這裡喔^____^

2006年5月12日 星期五

瘋狂吃飯

{###_ninakamil2/32/1139305555.jpg_###}



自從解脫後

開始瘋狂ㄉ吃飯

大家太久沒聚ㄌ

這禮拜要跟家人&朋友&老師聚餐

明天要跟超挺我ㄉLISA老師&可愛ㄉSharon去吃下午茶

記得畢業前

老師寄ㄌ一封讓我超開心ㄉemail到我ㄉKITTY信箱-



Dear Nina,



Well done on your final report.

I am so happy to have you as my favor student.

Keep going well in the dream house, we will always be there to support you.

Remember that no matter what the final result is, you are the best.

Also wish you do well on your exam next week.

Keep in touch.

We should have a celebration after the exam. How's that?

Wish you all the best.



Lisa



^______^我和Lisa就像朋友一樣

還記得以前

因為愛翹課

不好好念書

所以老師都很不喜歡我

也很怕我

但是LISA卻不會

上她ㄉ課很自然很輕鬆

也可以肆無忌憚ㄉ問她一些髒話ㄉ英文:P

真ㄉ很酷ㄉ好老師^^

沒有留言:

張貼留言

留言看到都一定會回覆滴呦^_____^