有關婚紗寫真服務請點這裡喔^____^

2008年2月20日 星期三

【音樂】冤家








冤家-陳奕迅 曲:周杰倫 詞:徐世珍



(好浪漫的一首歌~好聽到我要融化了)



uh.....i have something to say to you



but uh.....i don't really know how to .....uh.....well



forget it, i'll, i'll just sing to you.....ok....alright



here we go



從 沒想過 有個人 能讓我改變



我 這一次 怎麼會 認真考慮起明天



是不是 存點錢 也許少抽一點煙



從 沒想過 為了愛 我也會失眠



愛 一個人 原來是 一種甜蜜的考驗



我總是 學不會 在你面前說一個拒絕 (oh baby)



愛情愛情都是註定



凡是你說過的每句每句都是真理



朋友笑我是報應



總算有個人 我搞不定



愛情愛情都是天意



放眼望去別人還是還是比不上你



我竟然想定下來



是冤家路窄 才會相愛



it's been a long time since



i ever felt anybody make my heart beat



so fast that i can hardly wait to get up



set up and gear up so i can drive over to pick you up



doin' a hundred on the freeway the l.o.v.e highway



it's not everyday i get to say



the things i wanna say to you



the way i wanna make love to you



and thank god for a girl like you




沒有留言:

張貼留言

留言看到都一定會回覆滴呦^_____^