有關婚紗寫真服務請點這裡喔^____^

2009年10月13日 星期二

[♫] Season







Season - 周筆暢



(今天早晨早起看個電視~無意間聽到一首很舒服的歌~



尤其是副歌.....讚的啦^^)





Spring has come again, a brand new morning



but for you and I it's time to say goodbye



Slowly life awaits a new beginning



but for you and I our love has slowly died



Through the years i know,then i'll get by



Remembering all the times



Inside my head



我只要愛你多一天,聽你的語言 回到我的身邊



我只要愛你多一天,在你肩上擱淺



我可以到達想像中的明天



季節變遷,我的愛不改變



Autumn ends the warmth and brings the winter



Gone too soon were the days of you and I

2 則留言:

  1. 真的有周筆暢的歌在電視上了嗎?



    really,可以告訴我在哪裡看見的嗎?55555,我都沒看到的說。。。。。

    回覆刪除
  2. 在哪個臺看到的啊,可不可以說一下

    回覆刪除

留言看到都一定會回覆滴呦^_____^